Miguel Zotto mintys
Vertė Valentinas K., redagavo Halina K.
„Kad ir koks nuostabus šokėjas bebūtumėt, net jei galite šokti su bet kuria moterimi – jei šokate su moterimi, kuri nemoka sekti, jus slegia didesnė atsakomybė. Privalote šokti tobulai, tai reiškia, kad negalite atsipalaiduoti, negalite galvoti apie savo laikyseną, negalite puikuotis gražiais žingsneliais: kokia nauda iš to, kad viską mokate, jei moteris negali jūsų sekti?“
„Tango tai improvizacija. Improvizacija nuo pradžios iki galo. Čia nėra kombinacijų. Šokdami tango neturite mąstyti apie žingsnius. Klausydami tango muzikos, turite išreikšti savo jausmus“.
„Svarbiausias milongero talentas – sugebėjimas priversti moterį sužibėti. Atlikti daug žingsnelių tik vedant moterį – nieko nereiškia. Tango – tai realaus gyvenimo veiksmas. Tango siejasi su kiekvieno iš mūsų charakteriu“.
„Tango – tai socialinis šokis, žmonių šokis. Kokia nauda iš mokytojų pamokų, jei visi mes mokytume to paties? Tango žavus būtent tuo, kad kiekviename žmoguje jūs atrandate vis kitokį charakterį ir stilių“.
„Tango galima sieti su jausmais ir jautrumu, kitaip jūs tiesiog mankštinatės. Galite tobulai atlikti visus žingsnelius, bet juos reikia pripildyti autentišku tango pajutimu ir jautrumu“.
„Tango – kaip laiško rašymas, jis turi pradžią, frazes, kablelius, taškus ir pabaigą. Jei visą laiką darote tik figūras ir sukinius žmonės nieko nemato. Štai kodėl egzistuoja vaikščiojimas – žmonių atradimas. Šiame žmonių šokyje – kuris ir yra tango – visos žymios poros vaikščiojo, ir darė tai nuolat. Tango šokamas ant žemės, tai grindų glostymas. Abiejų žmonių pėdos laiko kūno svorį, kiekvienas turi savo ašį. Jei priversite mokinius nuo pat pradžių vaikščioti, jiems bus nuobodu, ir jie norės mokytis vis daugiau ir daugiau žingsnelių – kad galėtų pasirodyti šokių salėje. Tačiau jums labai pasiseks, jei rasite mokytoją, kuris pasakys: Ne. Žiūrėkite. Turite eiti. Pirmiausiai eikite“.
Į viršų